Nybesök kiropraktik

Nybesök hos kiropraktor bokar du om du aldrig har besökt våra kiropraktorer. Besöket tar sammanlagt ca 60 minuter. Är du ny kund och inte fyllt i hälsodeklarationen online ber vi dig att komma 10 minuter innan din behandling börjar för att fylla i formuläret på plats.

Återbesök kiropraktik

Ett vanligt återbesök bokar du här.

Ny åkomma kiropraktik

Ny åkomma bokar du om du vet med dig att det har varit mer än 12 månader sedan du besökte någon utav våra kiropraktorer eller om du har fått något nytt besvär/åkomma. Detta för att vi behöver mer tid för både undersökning och behandling. Vid bokning av ny åkomma krävs det att du har varit patient hos en av våra kiropraktorer sedan tidigare.

Massageterapeutisk behandling

Behandlingen kan antingen vara riktad mot att förebygga besvär, avkoppling och komma ned i varv eller att behandla direkta problem och besvär.

Lymfmassage

En mjuk och skön behandlingsmetod där man arbetar med djupandning och lätt beröring i form av tryck och strykningar med syfte att minska svullnader och ödem.

Massageterapeut Lina Vesterberg

Lymfmassage 70 minuter (elevbehandling)

Stötvågsbehandling

Stötvågsbehandling är en behandlingsmetod som genom högfrekventa ljudvågor, direkt mot den skadade vävnaden, stimulerar läkningsprocessen.

Medicinsk laserbehandling

Medicinsk laserterapi är en smärtfri metod som används i första hand för att reduceras smärta och inflammation, samt att främja kroppens egen naturliga läkningsförmåga.

Massageterapeut Catarina Lindgren

Nybesök medicinsk laserbehandling 30 minuter

Massageterapeut Catarina Lindgren

Återbesök medicinsk laserbehandling 20 minuter

Av- och ombokningspolicy

Av- och ombokning av behandlingstid senast 24 timmar före bokad tid. En sms-påminnelse brukar skickas ut 48 timmar före bokad tid till det mobilnummer som uppgivits. Detta för att du ska hinna av- eller omboka din behandlingstid. Vid uteblivet besök eller sen av- eller ombokning debiteras fullt pris. Detta gäller även presentkort.

För av- eller ombokning ring: 0920-22 88 10 eller maila oss på info@luleakiropraktor.se så hjälper vi dig.

Sjuk eller krasslig?

Har du symptom på Covid-19?

Då ber vi dig (vaccinerad som ovaccinerad) vänligen men bestämt att stanna hemma tills du har varit helt frisk i minst två dagar innan du bokar tid.

Alla på kliniken är fullt vaccinerade mot Covid-19 – både för er och vår skull. Det tycker vi känns tryggt!

Kom ihåg att god handhygien är A och O!

TACK FÖR VISAD HÄNSYN